دوران شیرین!!! دانشجویی

دوران شیرین!!! دانشجویی
پرستاری شازند 91

 

گفتم خدایا خسته‌ام گفتی که من دلبسته ام  گفتم خبر داری دلم؟ گفتی که از آن آگهم  گفتم

 

ندارم غیر تو گفتی که نزدیکم به تو  گفتم فراموشم مکن گفتی تو کم یادم نکن  گفتم که صبرم تا

 

به کی؟ گفتی توکل , کار خیر  گفتم ضعیفم من ذلیل   گفتی قوی گشتی عزیز  گفتم گرفته این

 

دلم گفتی که از یادم مبر  گفتم که تنها گشته ام گفتی که من جا مانده ام  گفتم که من دورم ز تو

 

گفتی که من نزدیکتر  گفتم ندارم غیر تو گفتی که کافی نیستم!؟  گفتم که لایق نیستم گفتی

 

نباشی کیستم!  گفتم که جبران می کنم گفتی فقط یادم بکن

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:51 ] [ مسعود غفاری ]
درباره وبلاگ

درختان خشک و عریان بودند ، آسمان ابری ، شاید هم صاف و بی ابر بود.وقتی در دومین ماه فصل سرد سال به هم ملحق شدیم و کتاب عشق پرستاری را آغاز نمودیم ،با هم عهد بستیم که همچون درختان ، سبز شویم و در لباس سفید محبت ناجیان عشق باشیم و یه چیز دیگه: ما پرستاریم و قراره با پرستاری زندگی کنیم و شاید پرستاری زندگیمون بشه و همه میدونن که پرستارها روح بزرگی دارن پس بیاین... اینجا وبلاگ دانشجویان پرستاری ورودی 91دانشگاه علوم پزشکی اراک ، دانشکده پرستاری و مامایی است. امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد قبول بازدید کنندگان عزیز قرار بگیرد. پرستاری اراک91 . پرستاری شازند 91 .پرستاری اراک 91.پرستاری شازند91.پرستاری اراک-91
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 2152
بازدید کل : 23680
تعداد مطالب : 480
تعداد نظرات : 724
تعداد آنلاین : 1

. . .. .. ..